Syrianska lär er fotboll

Jag kan inte säga med ord hur arg och besviken jag är. Över matchen, över spelet, över Syrianskas spel och framför allt över DOMAREN. Jag är en sån som sällan klagar på domaren och sällan skyller en förlust på domaren (idag spelade vi 1-1) MEN idag.. Som jag skrev först - jag kan inte beskriva med ord. Men att nr 4 i Syrianska slår, armbågar, brottas och använder våld mot AIK-spelarna. Jag förstår inte hur han inte ens kan få gult? Sinnessjuk är vad matchen var. Det var mer våld mellan spelarna än i boxningsmatcher. Jag är otroligt besviken på domarens insatts, om man ens kan kalla det insatts. 

Matchen i övrigt var inte bra. Det låg tusen ton sand på planen för vaktmästaren fyllde gräset med det, varför? Ingen jävla aning. Nu har vi Malmö kvar hemma och Häcken borta. Alla i guldstriden. Och nu hoppas jag fan att syrianska åker ur. Dom har inget i Allsvenskan att göra. Dom kan komma tillbaka när dom vet hur man spelar fotboll = med fötterna, inte med slag, drag i tröjan, armbågar i magen. Det värsta av allt var att nr 4 aldrig slutade heller! Och han tror att av 13 000 på läktaren att ingen såg, please bitch! HATA Syrianska.
 
Älskar alla gnagare och vi ses på den sista hemmamatchen på Råsunda NÅGONSIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0