Arg

Jag var så arg på mig själv igår, för jag själv satt mig i en sitts där jag inte vill sitta - nu är ändringen igång. Egentligen känns det så jäkla muppigt att klaga på småsaker. Hur som helst, nu är jag arg igen, inte av samma anledning tack och lov. Nu är jag arg på mina mackor, mackor? Ja, ni läste rätt - på mina mackor. Igår köpte jag och mamma en varmrökt lax (finns inget godare, for real.) och smaskade i oss, lyxigt. Idag köpte mamma en till(tackar man tackar) och den är sönderpepprad och inte alls smaskig. Fy fan. Vardagsproblemen nr1, ja!
Och så tog jag en skål med fil också, tog ca 1 tsk socker, allt hamnade på botten, hur vet jag inte men äckligt blev det. Åh, jobbigt läge nu. Nu ska jag proppa i mig lite piller och sova, g'night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0