Ju mer ni spottar

Åh, sitter och lyssnar på Kapten Röd, hans texter är ju bara för bra! Annars så har jag precis hoppat ur duschen, packar och ska snart åka till stan för en god lunch, minishopping och sen vidare till Stockholm. Jag hoppas regnet håller sig annars måste jag nog köpa ett paraply också, har sett ett på H&M som är mer rosa än min väska, då kommer jag sticka ut tillräckligt tror jag!

I Stockholm vet jag inte vad mannen min vill göra, någonting hoppas jag på. Men det löser vi alltid. Nu ska jag dansa, packa och sjunga. Kram!

Jag har en hel del bilder på datan som jag själv inte ens har kollat igenom, så datan åker med så knasiga bilder kommer upp under helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0