Mardröm

Det jag aldrig ens skulle kunna tänka tanken om att det skulle hända, har hänt. Att det ens händer är overkligt. Du är en riktigt kämpe och har alla runt om dig hela tiden. Det känns som jag lever i en mardröm och inget är någonsin säkert. Jävla liv. Allt förändras på en sekund, världen stannar och allt blir upp och ner. Du klarar allt, du kämpar och ger inte upp, det vet jag. 

När du inte orkar mer så ska jag orka för dig, jag ska göra allt jag kan för att få dig bra igen. Stay strong min finaste syster! Jag vet inte vad jag gör annars. Jag ska göra allt för dig!! Klara dig ur det här nu. Jag finns vid din sida, dag och natt.







Kommentarer
Postat av: Jennifer

älskar dig och er så himla mycket!!! finns här för er båda, glöm inte det. ring mig om du behöver! följer med dig om du vill det också! <3 du får också stay strong! <3<3<3<3

2012-09-04 @ 08:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0