10 timmar utan mat

Hade en sån jobbig dröm inatt, då man vaknar och istället för att känna sig utvilad och pigg så är man trött, utmattad och irriterad. Dagarna flyter på nu men maten gör inte detsamma. Igår åt jag bara en frukostmacka vid 10 och åt middag vid åtta på kvällen, jag går 10 timmar utan att äta på dagarna, det är så fel men jag mår ju så illa. Jag ska försöka äta på bättre tider. Igår gick vi till utegymmet men kunde knappt göra något innan illamåendet och yrsel började. Fasiken alltså! Nu ska jag ta dagens första frukostmacka och citronvatten. 
 
Idag är det matchdag i Gävle, inga supportrar är lika taggade att ta 3 poäng som vi svartgula är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0