Allsvenskan omgång 3

Vad händer med de båda Stockholms lagen?! Själv bryr jag mig inte om Djurgården, men att både AIK och DIF förlorar sina matcher idag är ju hemskt. AIK förlorade med 1-0 på bortaplan vilket är uselt men det är lättare att smälta det när jag såg att DIFs ligger under med hela 4-0 och matchen inte är slut än. Det får mig att tänka på derbyt den 22 maj.. Kommer det bli en jämn match? Kommer AIK bomba in bollar i mål eller kommer det bli oavgjort? Jag håller tummarna att AIK får ett par käftsmällar när de kommer hem och inser vad de måste göra - vinna matcher. På onsdag är det match hemma mot Malmö FF som ligger etta just nu. Fy om gnaget inte vinner den. Nu glömmer vi den här dagen och ser fram emot årets första Allsvenska vinst - på hemmaplan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0