Gameday

Ögonlocken känns som stenar, vill bara vända på mig, dra över min ögonmask och sova i 2-3 timmar till. Men snabbt kommer jag på att det är matchdag! Faskien så gött! Jag kollar alltid taggen #AIK på Instagram och det är alltid lika roligt att det är massa människor från Göteborg, Sundsvall, Umeå, Linköping, Kalmar och massa andra städer i Sverige som åker upp till Solna idag för Gnagets skull. Över 49 000 har köpt biljetter och det ser ut att bli slutsålt. Galet! Jag hoppas dock att det är många som kommer också, inte bara som köper biljett och sen inte åker dit.
 
Jag har precis duschat, ska snart fixa käk och sen göra mig klar. Det kommer bli en otroligt rolig dag, oavsett hur matchen slutar! Kram! Ha världens bästa söndag för för en gångs skull ska jag också ha det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0