Jävla random

Jag har varit på ett dåligt humör sen i torsdags? Fredags? Jag vet inte och ärligt bryr jag mig inte hur länge. Men jag känner hur mycket jag behöver ett ordenligt gymkort och nu har jag sökt och letat info om olika gym i Stockholm och även hört andras åsikter. Jag har beslutat mig för att bli en Sats-tjej! Friskis och Svettis gymmen i Stockholm är ju skit?! Fattar verkligen inte, då det i Enköping är paradiset typ. Så kanske blir ett klippkort på F&S i Enköping och ett gymkort på Sats. Ska bli kul!
 
Idag är mina ben så stela. Jag försöker göra hemmaövningar jag fick förut för mitt knä. Orkar fan inte göra ett träningsinlägg så bryter av här och tänker skriva om något som gjort mig riktigt arg, förutom mig själv. En jävla random majsman skrev till mig att jag utvecklas sakta, är dryg, omogen, borde växa upp m.m. Det gör mig riktigt pissarg! Och vet ni hur gammal han var då? JO, typ 40+. Jag skulle svara honom idag när jag vaknade, då såg jag tre personer(som jag inte heller vet vilka det är) som hade stått upp för mig och sagt tillbaka. Har jag någon gång sagt att AIKs supportrar kan vara de värsta men absolut de bästa också?! Gullarna! Blev så glad. Men körningen idag gick åt helvete och det märkte min moster - att jag var på dåligt humör. Nya tag imorgon. Nu måste jag äta, kram och var snälla mot randoms!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0