Monster

Jag kollade på klockan 03.20 innan ögonen stängdes. När alarmet ringde 06.15 var jag inte alls sugen på att gå upp. När jag sen vinkade av killen somnade jag om, vaknade sen efter en halvtimme av att mina hörlurar var borta, kollar ner på golvet och då sitter en av katterna och tuggar på dem.. Jag tog tillbaka mina hörlurar och såg hur trasiga dom var, satte mig upp och började gråta. Jag grät för jag har tappat räkningen på hur många hörlurar katterna har tagit sönder, trodde killarna skulle sluta tugga och ta sönder saker efter några månader men om 11 dagar blir de 1 år. Blev så arg! Testade hörlurarna för att se om dom funkar ändå, vilket dom gjorde! Då kände jag lite lättnad åtminstone.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0