Nattjobb

Eftersom jag sover ytterst lite på nätterna tycker jag att jag borde ha ett nattjobb. Fast ändå inte. Jag somnar vid 3-4 på natten, idag ringde alarmet 06.20 och jag blev pigg direkt jag klev upp ur sängen. Så jag är väl en nattmänniska samtidigt som jag är en morgonmänniska.
 
Idag skulle jag egentligen åkt till Enköping men har verkligen inte krafterna till att pendla idag så imorgon åker jag tidigt på morgonen. Jag ska tillbaka till Enköping för jag ska träffa en läkare om mitt virus i halsen på Öra-näsa-hals-mottagningen. Det kommer bli så mycket enklare för mig när jag adressändrar till Stockholm, alla mina brev kommer hit, sjukhus i Stockholm och livet här liksom. Nu måste jag pendla. Jag har verkligen inget emot att pendla eftersom jag älskar att åka kommunalt, pendel, tunnelbana, buss ovs, men att göra det flera gånger i veckan tar på krafterna.
 
I sommar har jag fått erbjudande att jobba på en ö i Stockholms skärgård där boende finns också. Jag ska prata med jobbet i veckan, skulle vara mysigt! Det enda negativa är att härifrån Stockholm tar det nästan två timmar. Men som sagt finns boende där. Vi får se hur allt blir. Nu ska jag starta dagen ordentligt! Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta lev i ditt förflutna, du lägger upp bilder från grundskolan du har ju förfan gått ut gymnasiet till och med. vad gör du nu ens? inget jobb ingenting

2013-04-09 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0