Olycka

Jag har precis hoppat i sängs och ska kolla på ett avsnitt av GG innan jag ska sova. Har blivit helt besatt av Quizkampen på mobilen. Körningen idag gick hysat, men jag vet att imorgon kommer det gå bättre! Idag har jag också pratat med min fina syster som bor i Kina, vi har diskuterat NK och SK, riskettan, sommaren m.m.
 
Nu vill jag också bara skriva att jag läste kommentaren jag fick av en viss person. Och du får tycka som du vill, men jag tycker synd om dig för du måste vara så olycklig och ensam som sitter och skriver sånt till mig - som du inte vet någonting om. Jag tycker synd om dig och jag hoppas att du snart växer upp. Nu ska jag sova, kom ihåg att det är inte dig det är fel på om någon skriver/pratar skit om dig - det är den/dom som det är fel på.. #nätkärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0