Opeppad

Mötet gick bra. Nu har jag ätit en halv sub och ligger och vilar. Jag är så opepp på denna valborg då jag inte kan andas. Min näsa är extremt täppt och min hals kliar, gör ont och svider. Vi ska iallafall ta oss in till stan senare idag. Just nu vill jag bara vila, känner mig livlös. Förstår inte varför min näsa och hals blev så här helt plötsligt när viruset äntligen hade lämnat mig och jag börjat träna och bli ordentligt frisk. Surt! Men tar det lugnt och sen ta en varmt bad. Funderar på att köpa en sån där näsakanna, eller vad det heter. Nässköljningskanna heter det, men det verkar så obehagligt men skulle vilja testa och få se hur det känns och blir efteråt. Ska googla lite..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0