Svart gult gatan fram

Hallå hallå. Idag är en bättre dag än gårdagen. Idag blir jag återigen räddad av min svartgula familj på Nationalarenan kl 19.00. För mig finns det inget som gör mig så glad, får mig att glömma allting i två timmar och bara få vara sig själv, det är den svarta massan. Jag tyckte det var så fint väder idag tills jag gick ut och tränade, fasiken det är storm här! Trots att det är klarblå himmel och solen skiner så blåser det satan, vet inte hur många stenar och damm jag fick i ögonen. Gick och tränade på utegymmet, gick hem och nu ska jag ut på en promenad. Ha en fortsatt fin onsdag! Hörs senare innan matchen.
 
Så här såg det ut sist Malmö kom till Solna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0