The world needs peace

Jag har följt det som händer i Boston i över 8 timmar i sträck. Det har hänt otroligt mycket idag så jag har inte kunnat vara här hemma utan att följa det. Jag har mått dåligt hela dagen. Vi gick ut en lite sväng till affären för att köpa Pepsi. Där inne höll jag på att svimma, blev helt kallsvettig och svag. Vet inte riktigt vad det är med mig faktiskt.. 
 
Nu har jag kollat på en ny presskonferensen i Boston. Har även fått veta att den döda terroristen hade en hel del jihad-videos på sitt nätkonto. Kollade Aftonbladet i övrigt och såg att Tysklands president fått en brevbomb. Vad händer med världen? Det är helt overkligt vad som händer. Tänk då människor som bor där.. Fy! Jag hoppas återigen att alla som har varit inblandade grips levande nu. Sen såg jag ju en video på terroristernas farbror/morbror där han bad den som lever att överlämna sig. Medan pappan säger att FBI försöker sätta dit bröderna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0