Vad är det som händer..

Vet inte om jag borde söka vård eller om jag ska hålla ut ett tag till. Så här är det, jag vaknar och trots lite illamående så tar jag en frukostmacka, dagen går, lunchtid och klarar inte ens av att tänka på mat, klockan tickar på och kvällen blir slagen, två köttbullar och ytterst lite spaghetti. Det kan alltså gå över 10 timmar och jag äter så lite, dricker vatten och är yr och illamående hela dagarna. Och när jag försöker gå en lugn promenad blir jag yr för jag inte har någon energi då jag inte äter. Det kanske blir bättre i slutet av veckan då vi köper hem annan mat, frukt och så. Idag har jag också sån hemsk huvudvärk.
 
Men jag har städat, kollat på serier och ska fortsätta städa nu. Jag känner mig så svag och utmattad så jag inte får i mig energi. Vet inte om det är för medicinen, som jag minskat ner nu ett par dagar eller om det är något annat fel. Av medicinen kan man ju inbilla sig saker, få tankar om att man ska sluta äta helt osv. Så om det fortsätter nästa vecka kommer jag nog ringa läkaren. Jag behöver ju mat för tusan liksom.. Just nu är jag bara sugen på..citronvatten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0