17 timmar jobb

På måndag verkar det som det blir mitt sista möte på RK iaf på den "avdelningen". Jag har andra planer där i höst. Samtidigt som jag ska jobba på mitt nya. Imorgon gör jag mitt första riktiga pass där, tanken var att jag skulle börja 7 och sluta 23. Men jag fick sms om att jag ska börja 6 och sluta 23, 17 saftiga timmar. Kommer bli skoj! Och så ska jag göra ett schema. Kommer jobba där 4 dagar i veckan, 10 timmar per dag. Och ibland extra pass.
 
Jag kommer tjäna dubbelt så mycket som jag gjorde när jag jobbade i Enköping förra sommaren. Det känns riktigt bra. Jag vågar inte ens räkna ut hur mycket pengar det kommer bli. Heltidsjobb och lön dubbel (per timme) den i Enköping, jag är riktigt glad nu! Det enda som fattas nu är lägenhet, jag vill flytta nu nu nu. 
 
Har mycket roligt som kommer hända i höst och vinter. Ser fram emot detta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0