5 km jogg

Jag avsyr att träna utan musik och nu när jag varit utan min HTC så har det aldrig blivit en ordentlig träning utan bara kortare rundor och sakta tempo. MEN ikväll hända det, jogg i 5km samt trappträning och intervaller. Nu är jag blöt av svett men mår så jäkla bra. Imorgon förmiddag blir det samma runda, hade kört längre men behövde akut gå på toa (haha!). Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde under den här timmen, jag är så glad just nu. Nu ska motivationen stanna och jag ska fortsätta. Vill ut igen, men ska vila under natten. Nu blir det mjölk och flingor, kram!
 
Så stolt över mig själv i detta ögonblick!!
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Heja dig bästa!

2013-08-02 @ 22:20:53
URL: http://hittaraldrigenplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0