Avfrostning

Just nu sitter jag och frostar av frysen, för första gången. Lite vuxenpoäng va? Tog våran stora fläkt framför frysen så hoppas jag på att det går lite snabbare, har googlat hur man ska göra och knep för att det ska gå snabbt. Inte det bästa att frosta av frysen när det är 27 grader ute men jag fixar det! Vid tre hade jag tänkt ta mig ut på en pw, fick sms av A tidigare som skrev att han vill ta det lugnt idag så då tänkte jag gå ut själv och möta honom när vi ska hämta ut min medicin. Perfekt ju!
 
Lagar mat, bloggar, avfrostar frysen och smsar på samma gång, det ni! Funderar på när jag ska till Enköping nästa gång, måste boka en körlektion tills det. Ska på kräftskiva nu på lördag här i Stockholm så kanske på söndag eller måndag åker jag till Enköping. Måste komma ihåg att boka tvättid idag också, mycket på gång. Och imorgon har jag både telefonmöte och skypemöte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0