Beccapecca17

Tror ni jag lyckades bada eller? Inte alls, duscha fick det bli. För jag började blöda och det sved som satan, den var en knöl som sprack. Inte mens, om ni trodde det. Hann till och med att halka i badet när jag skulle kliva ur. Ja det är väl min tur liksom.. Nu känner jag mig väldigt trött så tror jag kommer sova innan tio. 
 
Igår kväll tog jag två piller istället för ett, för att se hur jag sov då och jämföra liksom. Alarmet ringer 06.02 varje dag och idag vaknade vi efter 7, paniken då! Eller stressen rättare sagt. Alltså hade jag stängt av alarmet antingen i sömnen eller när det ringde och inte reagerat. Jätte skumt. Sen minns jag knappt morgonen, kände mig som en zombie när jag skulle tänka efter om vad som egentligen hände imorse. Så jag håller mig till ett piller och om jag skulle vakna och inte kunna sova så kanske jag tar ett till. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0