BMWn och Volvon

Jag höll på att förlora min fot nyss. Skulle gå hem från Coop och måste då gå över en fet jäkla bilväg där det är två filer åt båda hållen. Sen fyra år tillbaka(då jag började vara i Stockholm) har jag alltid varit löjligt försiktig med att gå över bilvägar här. Jag väntar alltid till det blir grönt och ser alltid till att bilar stannar helt. Men idag hände det.. Den var en Volvo och en BMW som kom i full fart men båda stannade så jag kunde gå över, jag tar ett kliv ut och då gasar Volvon i full fart framåt och jag känner hur bilen kommer på min sko, jag hann som jäkla tur var dra ut min fot ur skon. Det var den foten jag har lindad så jag knyter knappt skon så det var enkelt att få ut foten. Min sko flyger under bilen och dom som satt i BMWn kliver ut, springer fram till mig och snabbt ringer polisen. En kille springer mitt ut i vägen och hämtar tillbaka min sko, som tur var är utan skador (hehe). Polisen kommer och får nummer och uppgifter om Volvon. Jag får skjuts hem av BMWn och nu sitter jag här. I chocktillstånd och mår sisådär. Jag hade en jäkla tur! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0