Fredags icke mys

Vet verkligen inte vad som har varit i mig (låter ju lite halv äckligt) men nu mår jag iallafall mycket bättre. Känner grillen från grannarna och sitter själv hemma och deppar. Lagom kul en fredag då jag haft en riktigt jobbig dag med samtal jag inte velat ringa..
 
Natten till den 9 juli blev jag magsjuk, nästan prick en månad senare händer det igen och två dagar senare igen. Vafan?! Nu vill jag verkligen inte bli vinterkräksjuk när den efterlängtade vintern kommer! Åh som jag längtar efter minusgrader och snö! Nu ska jag fixa en macka, fredagens middag..
 
Den här snöflingan föll i Stockholm 24 oktober förra året. Nu kanske jag missar 4 veckor av min favorit årstid pga jobb i Spanien men det gör inget, vintern kommer ju ändå varje år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0