Ligga med teori

Jag har klipp och klistrat hela förmiddagen och kunde äntligen skicka in mina uppgifter, det kändes jäkligt skönt. Nu har jag badat och duschat och så ska jag strax äta lunch och sen klockan fyra hämtar min moster mig för lite körning. Mindre än två månader kvar, från och med nu måste jag skärpa mig med teorin. Jag gjorde ju klar studiehäftet på en vecka. Så nu ska jag ligga på och läsa läsa läsa samt göra tester på datan. Jag vill absolut inte göra provet flera gånger, mitt mål är att klara provet på första försöket, sen är jag nöjd. Men nu måste jag kila!
 
Foten gör ont idag men när jag har den lindad är det mycket bättre. Får ser hur jag kommer köra med en stukad fot. Wish me luck!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0