Lugnet före stormen

Lugnet före stormen, det är just den här tiden på dygnet. Speciellt i Stockholm. Det hörs inga bilar, ser inga fullproppade tunnelbanor eller morgontrötta människor. Strax innan sju bryter det ut, då ska alla iväg samtidigt och alla blir stressade i morgonrusningen! Själv kollar jag på soluppgången och njuter faktiskt av kylan.
 
Om två månader är det vintertid! Förstår ni? Natten till den 28e oktober ställs klockan tillbaka en timme och det blir bara mörkare och mörkare. Jag gillar verkligen sensommaren för det är då jag verkligen börjar längta och känna av vad som komma skall. Hur som helst, när jag vaknade för en timme sen var jag fortfarande mätt! Har fortfarande inte ätit någon frukost, som jag alltid brukar göra direkt på morgonen. Pizzan satte sig bra kan man lugnt säga! 
 
Idag har jag inga planer, ladda upp inför imorgon.. Mer om det sen. Ha en fin lillördag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0