Makeover

Nu när det händer så mycket i mitt liv så tänkte jag fortsätta ändra saker och ting. Nu pratar jag om mig. I oktober månad ska jag detoxa, börjar 1 oktober. Jag ska gå till Life hälsokostbutik i slutet av september och köpa hem grejer som behövs. Och sen är det bara börja. Jag ska också köpa ett gymkort på fitness24seven som kommer bli väldigt passande, men det kommer jag göra lite senare. Jag är ju inte känslig för kylan direkt, har mina broddar till löparskorna så ut och röra på mig kan jag alltid, oavsett väder. Men gym kort i oktober eller november.
 
Sen ska jag också gå till en frisör här i Stockholm. Jag har bestämt mig för att klippa en frisyr jag ALDRIG haft förut och så ska jag färga håret. Mer än så tänker jag inte säga. Jag ser fram emot det här! Kommer bli fett med skoj! I mitten av september tänkte jag börja läsa om olika detox och välja det som passar mig bäst.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bästa du! Säg till om du behöver hjälp eller något, stöttar dig genom allt!

2013-08-30 @ 20:04:03
URL: http://hittaraldrigenplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0