Say what now

VILKEN DAG! Haha. Ni ska bara veta vad som hänt idag. Vi åkte mot Solna vid två, köpte en Daniel Tjernström-tshirt och sen gick in till norra stå. Ett fantastiskt tifo, grymt drag på norra och en spännande match. 3 poäng i bakfickan sa jag hejdå till min kille och sen gick till tunnelbanan (han drog på "efterfest"). Fick sällskap av tre okända killar, riktigt trevliga och roliga. Väl på tunnelbanan satt vi tillsammans och pratade gnaget och minnen. Till slut satt bara jag och den ena kille och pratade, han frågade frågor och jag babblade på. Sen frågade han om han och jag kunde gå på någon match tillsammans någon gång, jag blev förvånad och skrattade skämtsamt då jag faktiskt trodde att han skämtade. Men han var seriös. Hur som helst, hur trevlig som helst var dom alla! Det första han sa till mig var "du har hjärtat på rätt ställe", så gullig. Alltid bra med nya vänner ju, så i framtiden blir det kanske en match med dom. Sen hoppade jag av vid centralen och stod och väntade på min nästa tunnelbanan, då kom det en hifdifare och sa "jag skulle kunna slå av dig den där fula tröjan och äta upp den, passa dig" åt mig, jag stod som ett stort frågetecken och fattade verkligen ingenting. Sen kom hans två kompisar som sa "en fitta till gnagare" och precis när jag öppnade munnen och skulle fråga vad dom ville, kom två killar springades (med likadana tröjor som mig) och då sprang hifdifarna. Sen vet jag inte vad som hände. Idioter var dom tre hifdifarna, tack och lov för gnagare! 
 
När jag kom hem fixade jag fisk och sallad, så mätt och gott. Börjar bli lite trött men Modern Family får hålla mig vaken tills A kommer hem. Imorgon ska vi ut och springa igen, heja heja! Vilken jäkla dag jag haft.. Matchen slutade 2-1 iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0