So what

Jag menade såklart inte att vi var snabbare idag än igår eftersom vi inte var ute igår. Vi var snabbare än vad vi var i fredags, så sa det vara! Jag är helt borta i huvudet..
 
Nu är jag nyduschad med lena ben. Jag ska ta en lingongrova och sen sussa. Vi har skagenost på mackan, det är sjukt jävla gott! Verkligen en favorit. Klarar inte av att bara ha smör på en macka, måste ha något slags pålägg. Helst salladsblad med rökt kalkon, eller keso med röd paprika. MUMS! 
 
Imorgon vankas grillkväll vid Råstasjön, ALLA ska dit tydligen. Alla gnagare alltså. Jag hoppas vi svänger förbi, skulle vara roligt. AIK spelar ju match imorgon mot Manchester United men det är bojkott, vilket gäller alla som kallar sig för gnagare. Eftersom det är bojkott så tycker jag det är extra bra och kul med grillkvällen. Bästa BA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0