Torsdag

Nu har jag kommit hem! En dag med mycket nytt och många nya saker att ta in, men intressant och så roligt! På lördag jobbar jag min första dag där, ett riktigt mördarpass. Nu väntar jag på att min fina ska komma hem så ska vi äta. Resten av dagen ska jag vila min fot. Imorgon ska jag på möte på RK. Jag ser fram emot när min fot är hel igen så vi kan springa! 
 
Igår vaknade jag sex och var så utvilad att jag inte ens lyckades somna om. Idag vaknade jag när alarmet ringde halv åtta för A skulle upp, jag var klarvaken så jag somnade aldrig om. Hoppas jag lyckas somna tidigt imorgon kväll så jag kan briljera på jobbet! Nu ska jag vila och kolla på He's just not that into you. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0