Abbecca 30 år

Abbecca är inte 30 förrän om en vecka men vi firade oss igår. Jag är så glad över att jag har en sån fantastisk systerdotter! Vi är så olika och så lika. Men vi skrattar, gråter, ramlar, knasar och har så roligt tillsammans. Hon är så fin. Så underbar att hon somnade på mitt sovrumsgolv igår och så vaknade hon elva idag! Hur som helst, firandet igår var så otroligt. Fantastisk mat och så mycket glädje! Det lilla dåliga tänker jag inte ägna en tanke åt.
 
Idag har Abbecca spelat potatisland i över en timme! Sen har jag planerat nästa helg och veckan som kommer. Nästa helg blir det firande för mig i Stockholm, det ska bli så roligt! Och då har jag ny mobil!! På fredag tar jag och Grinchen en trip till Barkarby för julbord och förhoppningsvis lite shopping. Lördagen blir det stort firande för mig. Söndagen är ju min födelsedag och då lär vi vara halvt döende. Veckan är lite oklar men har mycket att göra. Nu ska jag mysa med Elvis och min Lindt Sea Salt! Imorgon packar jag min nya rosa resväska full, drar till Stockholm och tänker ta vara på varenda minut! Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0