Dagmar

Ja här ekar det tomt. Så kan väl lika bra kika in och säga hej. Jag är 100% trogen med min älskade Dagmar, som jag kallar min HTC. Jag har inte ens kollat på min data på flera dagar tills ikväll. Jag ligger med musik, Instagram och spel och appar på kvällarna. Förut låg jag med datan och filmer eller serier. Min mobil har blivit mitt allt, igen. Det känns så gött!
 
Nu är Kina-syrran hemma, äntligen. Jag längtar till måndag, det ska bli riktigt skoj faktiskt. Är tyvärr inte så pepp på nyårsafton då jag känner mig redan lite ensam, hoppas att det vänder.. Jag köpte förresten ett par Nike Running träningstights igår, idag får jag mejl från Sportamore att dom har galen rea. Kändes lagom kul!! Men jag är riktigt nöjd med mina nya tights, få bort hostan och halsonten sen är jag tillbaka i spåret. 
 
Inatt har jag som mål att somna innan 03. Igår hade jag som mål att somna innan 00 men jag somnade 05.45, imorse!!! ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0