Energy

Torsdagar har blivit lite av min favoritdag typ. Iofs var förra onsdagen min dag den veckan. Idag har jag iaf haft en strålande dag som började väldigt tidigt hos Nisse och var där fram till 14.00 och hann faktiskt med min buss som gick 14.33. Väl i Stockholm handlade vi lite och käkade gott. Sen hamnade jag helt slut i sängen, lite extra energi kom då jag hittade en massa bra musik till min vinterlista! Bara längtar efter den nya mobilen nu.
 
Just nu sitter jag med ansiktsmask så jag kan inte ens prata, jag vet en person som uppskattar de här 10 minuterna. Höm.. Imorgon ska jag till Sollentuna, jag har aldrig riktigt varit där men jag tycker redan om stället? Aja, tvätta av ansiktet och sen sova. Gött!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0