Febern går ner, men...

Febern går ner, jag bara svettas som en gris. Haha! Usch. Men super skönt att febern gått ner! Jag ringer runt och låter som en skata men försöker få en läkartid i Enköping eftersom jag inte kunde gå här i Vällingby.. Så ska Enköpings vårdcentral ringa mig 13.20, jag hoppas det finns en tid imorgon typ vid 11 så kan jag åka snabbt fram och tillbaka. 

Jag har lite panik då vi ska fira mig stort på lördag med gokart och allt. Plus att jag inte hunnit köpa en enda julklapp! Hur ska jag hinna allt på ett par få dagar? Om jag har ork så ska jag kolla om det finns någon butik vid Elgiganten när jag ska hämta ut min mobil. Det måste jag också hinna med idag! Så måste jag också gå till affären och köpa kanske en drickyoghurt eller en vanlig yoghurt. Dock tycker jag inte om det, men jag kan inte äta vanlig mat och det stod att då ska jag äta något kallt. Jobbigt att vara sjuk!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0