Gärna lite järn

Ett av mina nyårslöften är att jag ska ta bättre hand om mig, det löftet kom jag på redan i somras när jag var trött på livet. Det nyårslöftet är väldigt stort och omfattar mycket. Just idag tänker jag att jag måste få upp min järnvärde, jag har sån äcklig järnbrist och det påverkar ju mitt immunförsvar. Och idag ligger jag orkeslös och svag. Så järnvärdet ska upp nästa år!

Efter 40 minuter väntan på att läkarns samtal ringde dom äntligen. Imorgon mellan 9-11 har jag tid i Enköping. Blir en tidig morgon alltså. Jag ska nu åka och hämta min mobil, så ska jag ligga och pyssla om den ikväll. Jag måste också köpa något som jag kan äta, jag dricker bara vatten just nu. Tog en bit Geisha choklad men kunde inte svälja den så fick bara suga på den.. Suck! Imorgon får jag förhoppningsvis medicin så jag kan bli bättre. Jag får ju inte må så här i helgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0