Gnäll?

Det känns som jag klagar otroligt mycket just nu, men det är som så att jag har aldrig haft så här ont i min hals eller mått så här dåligt pga min hals tidigare. Så jag behöver gnälla lite. Just nu ligger jag vaken pga torrhosta, finns det något värre?! Det gör så galet ont. Drack så mycket vatten igår mellan 19 och 23 så kunde inte somna förrän 01.30 eftersom jag behövde springa på toa hela tiden, haha så värdelöst..
 
Jag kollade på alarmet nu när jag vaknade och såg att klockan var 05.30, så kollade jag på min mobil och då var den 04.27. Fattade ingenting, men jag vet att alarmet brukar ställas fram en timme av sig själv ibland så när jag skulle ändra alarmklockan kollade jag första Grinchens mobil. Då var det ju min idiotiska mobil som hade flyttat bak en timme! Wtf? Nu är iaf det löst. Nu vill jag bara till min läkartid, fixa min mobil och bli frisk. TACK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0