Hemska virus..

Vaknade för ett litet tag sen. Med sån smärta i halsen, går till badrummet och kollar i halsen, inga prickar, känner på halsen, inte svullen. Alltså.. Virus. Igen. Jag har alltid ont i fort jag vaknar, sen efter ett par timmar släpper det. Det känns lite läskigt för jag vet ju att morgonen efter kommer jag ha lika ont igen om inte värre. Och om jag går ut och springer blir jag rädd att viruset kommer bli värre. Men det stora problemet är ju att viruset ALDRIG försvinner! Vila säger läkarna, vila göra jag. Men jag kan inte ligga hemma och vara sjuk en hel vecka. Finns inget som jag avskyr med mig själv som mitt virus. Så arg.
 
Jag ska gå och käka en macka, duscha och sen rulla ner till stan för lunch på Misto Uno med bästie! Mycket bra dag med andra ord! Kram.
 
Titta på lilla mig som fjorre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0