Ingen mobil

Tror ni jag fick med mig en mobil hem? NEJ. Åh så arg och irriterad jag blev. Gick till Media Markt i gallerian, visar vilken mobil jag ska ha och då säger dom att dom inte säljer den?! Vafan har dom den framme då för undrar ju jag.. Idioter!! Det kändes som något skulle strula med mobilen idag när jag var på väg in till stan. Går direkt ut ur butiken, så irriterad. Går då istället till Elgiganten och hittar en annan HTC som jag får prova och den kameran var så jäkla bra! Typ som min förra. Bestämmer mig då för att köpa den. Nej men då finns den bara i vit med klarblåa detaljer. Det vägrar jag köpa, om en vecka får dom in den i svart.. MEN ska till Barkarby imorgon så hoppas på att den finns där.
 
Vi käkade lite gott i stan så lite bra blev det iaf, plus nya underkläder från bästaste TS. Nu smsar jag med Abbe, tycker synd om mig för jag har halsfluss... Bra dag? Nej. Positiv ändå? JA!!
 
Typ så här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0