Mot Stockholm

Just i denna stund sitter jag i min säng med Elvis som sover på mitt knä, sängen är full med ren tvätt, presenter och massa viktiga papper. På golvet nedan ligger min rosa nya resväska som ska packas. Det är dags för mig att röra mig mot Stockholm igen. Nästa gång jag kommer till Enköping är jag 20 år, har ny mobil och kommer känna mig so tomten med julklappar! Jag är nöjd med mina dagar i Enköping, vill dock smuggla med min lille Elvan men det går inte.. 
 
Tar en snabbuss idag, jag är så trött på att sitta på en buss, pendel, buss utan musik, utan mobil, bara stirra ut och vänta. Då tar jag hellre en buss på motorvägen! Ha det gött, vi hörs i Stockholm. Kommer bli en riktig hektisk vecka nu.
 
En av mina sista bilder från min HTC, den 13 juni åkte den ner i toaletten och sen dess har jag gått runt med en skruttig telefon som inte ens går att ta kort med. Nu är det dags för en ny HTC!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0