Pumba

Inatt drömde jag något sjukt. Igår kväll satt jag och planerade och antecknade om mitt äventyr nästa år då jag åker till Afrika. När jag somnade drömde jag att jag befann mig i Afrika och träffade på Pumba, han var jätte elak och puttade omkull mig så fort han kunde. Jag trodde vi skulle bli vänner men icke. Istället blev jag vän med en hemskt stor orm?! Helt galet.
 
Nu till något annat. Nästa sommar ska hela högen, släkten, åka på äventyr. I somras åkte vi till Astrid Lingrens värld. Nu lutar det åt Furuvik. Jag hoppas att vi verkligen väljer Furuvik, det låter så roligt och spännande! Och så kan man bo i safaritält, ett bra test för mig som några månader efter det åker ut till det riktiga Afrika!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0