Sjukt sjuk

Ärligt talat nu så var det länge sen jag mådde så dåligt som jag gör just nu. Jag har feber, otroligt hög feber och det är så jäkla jobbigt för så fort jag rör på mig fryser jag så att jag börjar skaka och febern stiger direkt! Min hals har nog aldrig varit så svullen! Jag dricker vatten och vatten och ännu mer vatten. Men det som är så störande är att när jag sväljer en klunk vatten måste jag svälja ca 3 gånger extra för allt åker inte ner den första gången. Jag har absolut ingen röst, har så ont bara av ett andetag och kan inte svälja ner något ätbart. 
 
Jag måste verkligen komma iväg till en läkare idag. Det kluriga är om jag får gå hos en läkarmottagning här i Stockholm eller om jag måste tillbaka till Enköping för att gå hos en läkare. Jag ska ringa upp till husläkarmottagningen i Vällingby och be för allt jag äger och har att jag kan komma dit så fort som möjligt. MEN så måste jag ju till Bromma idag för att hämta min mobil, annars måste jag betala en annan avgift för jag måste hämta den inom 24 timmar. AH, nu ska jag klunka i mig vatten. Krya på mig! Åh jag mår så dåligt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0