Två veckor kvar!

Iår fyller jag år den fjärde advent, alltså om prick två veckor! Så en önskelista passar väl ganska perfekt idag?! Jag har en VÄLDIGT tråkig önskelista till min 20 årsdag. Jag har tänkt att jag fyller ju 20, då kan man ju önska sig det där extra och lite mer speciella grejer. Men jag har inte lyckats komma på något speciellt. Så den är väl rätt tråkig, men det är ju saker jag behöver, önskar mig och vill ha. Så den får vara som den är, jag är nöjd.
 
Jag önskar mig:
- Mysiga sockor, i färger! (Som dessa härligt rosa från Gina.)
- Nike Air max 2014 running shoe!!
- Body scrub m.m. från The body shop, med lukt av persika!
- Pyjamas från H&M.
- Hårinpackning och andra hårprodukter.
- Handskar/vantar för när jag är ute och springer (samt vanliga vantar).
- Smink (foundation, puder, borstar osv).
- Kofta och blus.
 
Andra saker som inte är med på bilden:
- Smycken (halsband och örhängen).
- Pengar och presentkort.
- Trisslotter.
- En resväska.
- Badgrejer.
- En massa jäkla snö!
Det blev ju en del saker iaf, rätt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0