Jag behöver

Jag orkar inte riktigt mig till att blogga när jag befinner mig i Stockholm. Att blogga via Blogg.se-appen är inte lika "roligt" helt enkelt. Men jag ska, jag ska, jag SKA bättra mig! Nu är jag i Enköping över natten (åkte hit bara för att mina nya träningsskor har kommit) och imorgon åker jag tillbaka till Stockholm, planerar på att köpa gymkort. Eller jag SKA köpa gymkort. Jag köpte broddar häromdagen så nu finns det inga ursäkter till träningen. Awesome. Och igår var vi på bio Pitch Perfect. Om ni inte har sett den så gör det, så roligt, fin och underbar film! När eftertexterna började rulla satt hela biosalongen kvar och väntade på mer. Om inte det säger att filmen är bra, vet jag inte vad!!
 
Snart är det Alla hjärtans dag. Hatälskar och älskhatar den dagen. Oavsett om jag är tillsammans med någon eller inte så vet jag inte riktigt vad jag tycker om den dagen. Den är mysig men sååå överdriven! Jag tror jag kommer träna på dagen, äta en god cesarsallad med min finaste, gå på bio och sen mysa. Inget speciellt, inte för oss iallafall. Vi är på bio minst 3 gånger i månaden. Vi har det nästan löjligt bra nu också, vilket gör mig så där löjligt glad! Men, nu ska jag sluta. Mysa mig ner i sängen med Elvis, jobb, bloggar, instagram och gymletande!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0