This means war

Jag blir så arg på min hals. Jag har så äckligt ont, det gör ont vad jag än äter, det gör ont vad jag än gör! Blir tokig. Jag vill ut, ut och springa, gå och leva. Men på måndag ska jag bråka riktigt rejält med min läkare om jag så måste. Igår kom jag ut på två rundor ute, en lite kämpig med vagn och nisse och en senare på kvällen med nya skorna och broddarna! Jag har inte ätit ris sen december, har inte ätit pasta på 3 veckor, äter ofta tonfisk och en god sallad när jag är i Enköping men känner att jag måste ändra lite. Det blir bättre i Stockholm då vi köper hem just det vi vill och ska äta.
 
Idag sitter jag och väntar på ett viktigt samtal och imorgon åker jag till Stockholm. Vi har faktiskt fått internet nu! Men vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0