Halsont

Jag har en regel när det gäller ut och gå, träning och sånt, det är att jag tränar, går ut och går oavsett vad MEN inte när jag har halsont. Jag har haft olika virus i flera flera år och läkarna säger åt mig att vila bort det men det går liksom aldrig bort. Och så fort jag börjar träna så har jag halsont dagen efter. Det förstår jag verkligen inte. För ett år sen hade jag lunginflammation och vilade och åt medicin och var tillbaka efter ett par vecka. Nu har jag hosta och halsont, jag vet inte om det är viruset igen eller om det är typ halsfluss. Jag hatar verkligen min hals och jag var nära att behöva ta bort halsmandlarna förut. Om det är halsmandlarna vill jag helst av allt ta bort dom. För jag älskar att vara ute och gå eller springa. Jag har alltid hatat det men nu gillar jag det så då vill jag inte bli sjuk!

HJÄLP! What to do? Gå till läkarna och få samma svar som vanligt? Vila i några dagar? Forsätta köra?... WÄH..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0