Jag är en vinnare

Jag är stolt över mig själv. Va? Jo men ja det är klart jag är! Förra året tog jag över min egen bubbla och var i första hand i allt jag gjorde, upplevde och kämpade för. I år kommer jag ta över världen och komma över det jag har gått igenom. 
 
I torsdags gick jag 3,42 km (älskar appen Runkeeper!!), i fredags gick jag 4,58 km, i lördags gick jag 5,02 km, idag gick jag 4,78 km. När jag är ute och går i Stockholm ler jag stort, jag känner mig fri, jag känner mig stor och det känns som vad som än kommer i min väg så kommer jag framåt! Det är så jag vill känna året ut. 

2013, vad har du att bjuda på? Vad jag än gör det till. Och jag har världens bästa människor i min rygg. Jag har världens bästa människor punkt. Jag kommer gå längre än vad gjort och en flytt som bara väntar på att ske, åh det pirrar i min kropp! Nu kör vi 2013!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0