LCHF

Förra vintern började jag med LCHF, jag älskar Katrin och köpte då hennes bok och följde mängder med recept. Dock slutade jag i maj för jag ÄLSKAR potatis! Nu har jag tänkt börja igen, fast på ett annat sätt. Jag tänker sluta med pasta och ris helt och hållet. Men jag tänker äta potatis ibland, som tur är älskar jag fisk, kött, kyckling, vad som helst så länge jag har en bra sallad till. Så det är mina planer, och så med mina pw kommer det här bli bra. Jag tror på mig, för första gången i mitt liv. Jag ska övervinna mig själv och jag ska bli segraren i mitt liv!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Säg till om du behöver hjälp, tips, pepp, råd osv! Du vet vart du har mig :) <3 <3 <3
Och du... Jag lärde mig igår på kostvetenskapskursen att om man bara ska leva på ett livsmedel i t.ex en månad och få i sig mest nyttigheter och av så många bra näringsämnen/mineraler osv som möjligt... Ska man äta POTATIS! Jag trodde att ägg eller mjölk var det "perfekta" livsmedlet näringsmässigt men det är faktiskt potatis! Så ät potatis!!! :D <3

2013-01-24 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0