#15 är lady gaga

En av de roligaste matcher jag varit på var en hemmamatch på Råsunda mot Mjällby. AIK vann matchen minns jag, men det som var roligt med just den matchen var ramsorna och stämningen. Man kan aldrig gå tyst på en match där AIK lirar, klacken är alltid med, till och med i Moskva förra året. Och stämningen är alltid, verkligen alltid på topp. Matchen mot Mjällby sjöngs det om Lady gaga och Britney Spears. #15 är Lady Gaga och 22an är Britney Spears. Så gick den. Många skrattade åt det, eller nästan alla då. 
 
Det är det som är så jäkla fantastiskt när man går på match, man blir så jäkla glad och lycklig. Det är verkligen mitt ställe där jag trivs, där jag mår som allra bäst och där jag verkligen får vara mig själv. Man behöver inte vara perfekt, det är en familj som står på Norra, som skriker till Råsundas fetton och som lyfter laget tillsammans. Det har varit kärlek från första stunden för mig. Jag är lycklig med AIK.
 
3-0 till gnaget slutade den matchen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0