Alkohol

När vi var på coop gick jag förbi läsk/dryckhyllorna och stannade plötsligt. Jag kom på att jag är snart 20 år, även fast jag inte är den som gärna dricker alkohol(speciellt inte nu med antidepressiv och sömnmedicin) så då och då funkar ju. För något år sen blev jag kär i sommarcider som fanns på de flesta vanliga matbutiker, tror det var 2011 eller 2010. Hur som helst, den finns inte längre men hittade en cider inte sett förr BEO heter den med blodapelsin som smak, lät snuskigt gott. Måste testa den. Kanske köper den till på söndag då är det grillferre i Rosengård/Hagalund innan matchen, så fett! 

När det kommer till alkohol så föredrar jag öl eller rosé. Men som sagt, sommarcidern som fanns var gudomlig. Snart ska jag ta min nya medicin, insomningsmedicin. Läskigt som tusan men jag hoppas det kommer hjälpa mig, 30 dagar fram ska jag äta den och sen se. Lite rosa bananer får avsluta min fina och långa fredag!
 
Den här vare, så jäkla go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0