Dam EM

Att lyckas sova från 02.30 till 11 är ett tecken på bra medicin, fan va bra jag sov inatt. Det var bråk och stök i lägenheten på bottenplan (vi bor på andra våningen) så hade svårt att sova. Vi var upp och handlade lite för ett tag sen, äpplen!! Så har ätit lite nu, måste vara försiktig.
 
Idag är det fotboll, men inte den "vanliga" vi brukar titta på utan dam EM vilket kommer bli så kul! Sverige verkar ju tusan bra, jag hoppas på guld redan nu. Med Lotta som spelar i Frankrike på topp och som kommer leda laget så tror jag verkligen att dom har alla chanser i Europa att ta guld. Sverige möter Danmark ikväll och innan det äre Finland-Italien! Tänkte mest ta det lugnt resten av dagen/kvällen och imorgon ut på promenad, orkade knappt gå upp för backen till Coop idag, så svag!
 
Så imorgon hoppas jag på att kunna äta ordentligt, idag har jag bara ätit ett halvt grönt äpple. Jag har en förmåga att sluta äta i flera dagar när jag varit sjuk och det funkar verkligen inte nu på sommaren. Orkar inte skriva mer nu, måste vila. Kram kram kram och heja svenska damerna!!
 
Lilla lilla jag, för 3-4 år sen. Tänka sig att om 3 veckor och en dag har jag och killen hållt ihop i freakin' 4 år! Vem trodde det? Och vi har bästa planen, det tar vi när det närmar sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0