Duracell

Snark. När kommer jag sova en hel natt, vakna utvilad och känna glädje för sömn? Nu är sömn min värsta fiende. Men jag är glad för regnet som kom inatt, det var otroligt skönt! Jag tog en av de snabbaste turerna till Stockholm, buss-pendel-tunnelbana-prata i 5 minuter-tunnelbana-pendel-buss, snabbt. Nu ligger jag halvt i sängen och är lite fundersam på sömn och mediciner.. 
 
Jag ska börja köra mer parkering, inget jag gillar för det går inte så jätte bra alltid men övning ger färdighet. Känner mig jäte stressad över uppkörningen fast det är lite mindre än 3 månader dit. För mig är det ändå stressigt då jag måste vara i Stockholm så mycket sen. Får bli en hel del pendlande. Nu ska jag ringa min fina.
 
Vackra Öland 2009.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0