En god blandning

Idag mixar jag lite med mina mediciner, vilket jag egentligen hatar men ska testa idag och se om sömnen blir bättre. För den nya sömnmedicinen passar inte mig, jag sover knappt. Nästan som att det är värre än innan.
 
Hur som helst, jag får mail dagligen från AIK fotboll och AIK shop om matchen på söndag, massa "hylla-Tjernan"-prylar, själv vill jag haffa en Turina tshirt! Så måste se till att komma till Na i god tid för att fiska upp en tisha. Nu ska jag kolla på Modern Family och njuta av regnet och mitt iskalla vatten. 
 
P.S. Hur gött är det inte med regn? Gräset var inte grönt, det var så torrt och brunt. Fy. Nu blir det fint igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0