Sniff sniff, det luktar..

GULD! Det finns en sak som får mig att må bra, oavsett hur jag än mår psykiskt med sömn, ångest och depression så mår jag ALLTID bättre av AIK. För för mig är den ren lycka, som guldklimpar. Oavsett om det blir x, 3 poäng eller inget så vet jag ändå att det kommer vända, efter förlust kommer vinst(er) och tamefan visst göre det! Jag får just den känslan i hela kroppen som jag alltid vill ha, det kryper i tårna och ett lyckorus drar igenom kroppen och håller sig där, tills depression, ångest och sömnproblemen kommer tillbaka.
 
Men dessa guldklimpar är värda att stanna upp och tänka på, det är viktigt att dela med sig om det. Jag kan kolla på en video på Youtube (oftast derbykross, 09-guldet eller derbyn) och vara glad över den känslan resten av dagen. Det är sån medicin! 

Just nu när det går så bra blir jag extra exalterad, jag älskar varenda människa som sitter i AIK, spelar i laget eller har något med saken att göra. Det är lycka för mig, AIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0